-

Hello

Publicerad 2009-06-22 22:01:17 i ♥ Sommarlovet 2009

Hej idag börja dagen med att jag vakna sen for till tandläkaren....

vakna kl: 11 typ




Och sen var lovisa också där...





Sen for vi och handla och köpte lite blommor...






(vi köpte inte någon av dom här men dom här var lite coola)

Sen var jag med ellenor och Nina vi kolla bara på TV
Sen så åkte jag på friidrottsavslutning här är lite bilder från det:


Grillning

Och det var 3 som bada i det kalla vattnet, den som doppa sig först var wilma



Jag var så seg så jag fick dom här (nu är hon torr)


(Nu är hon blöt)

Sen var det Elias som bada och han fick jag jätte bra bilder på:











Sen bada Ellenor:









Sen så fika vi:







Sen börja det regna





As mycket


Lovisa och Frida

heidi och mamma
Sen börja travis att bada


Sen så kom solen fram



Fast det gjorde inget för


Lovisa och Frida gick med parably ändå













Hej då

Bilder tagna av : Amanda
mandisxd.blogg.se




Kommentarer

Postat av: Moster

Publicerad 2009-06-23 09:24:22

Vilka fina bilder du tar, och vilken bra blogg!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela