-

Hej

Publicerad 2009-03-26 18:00:27 i Skoldagar (6:an)

hej idag så har det inte hänt så mycket en helt vanlig dag som vanligt.....
har inte så mycket att skriva om för det har inte hänt något spännande jo kanske en eller två men det orkar jag inte berätta om. här kommer några bilder på mina vänner och vad dom är:

mycket snäll och roliga och prat glad...
gillar att rida och älskar hästar hon är jätte
snäll vän som inte sviker en
(På bussen, hon har en jätte godis i munnen)



en snäll vän som är både rolig och prat glad, är en av dom bästa kompisarna
man kan ha. samma med hon älskar och rida och har en egen häst som är jätte
söt. (i det lilla huset brevid vårt stora hahaha) jätte fin bild
gratta henne gärna på skvallerapan.blogg.se hon fyller år idag asså den 26 mars 2009



 min bästa vän sen jag gick i ettan. snäll rolig och jätte trevlig
har en egen häst  som heter John jätte fin. hon är ganska prat glad och gillar att 
rida och älskar också hästar




 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela