-

Hej

Publicerad 2009-05-07 15:38:23 i Skoldagar (6:an)

hej jag har inte fått till det med kameran så jag får tyvärr skriva om det en annan dag när jag har fått till kameran men men jag har ju mobilen så jag har några bilder i alla fall.
idag hade vi först teori och då skulle vi göra vår egen gympa min gympa var en lätt variant jag kan visa
1.börja att jogga runt grusplanen.  
2.så ska man stretsja ååå jag vet ej hur det stavas hahaha
3.en liten stafett som man kör 2 gånger var.
4.där efter så ska man köra kedjetagen.
efter det så hade vi gympa och vi körde brännboll jag var inte med så länge för jag skulle på piano. efter piano så han jag vara med ett litet tag. sen var det lunch och det var ris med kyckling och currysås det var jätte gott.
efter det så skulle lina gå och byta om till vanliga kläder så vi följde med henne asså jag,Nina och emmelinda det var inte det bästa men hon prata mycket så man börja skratta hela tiden. slöjden var jätte kul jag som har sy gjorde min gröna nalle klar fast den är inte helt klar men snart. jag tog hem den för att sy ihop han lite mer för nästa gång så ska vi inte ha gympa för att vi ska typ ha friluftsdag då tror jag.
här kommer några bilder sen i tisdags när jag, emmelinda, felicia och ellenor på jamtli
vi gick in där för ellenors mamma jobbar där och dom hade fått nya killingar om det heter så och dom var jätte söta.

där ligger han/hon och den är jätte söt.

här tittar den upp på mig

här går den
hej då

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2009-05-10 20:08:17

Så gullig

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela