-

Hej<3 olika dagar

Publicerad 2009-05-28 21:39:22 i Skoldagar (6:an)

jag har gjort klart mitt so prov har nu nördat vi datan lite, hoppat studsmatta och varit på friidrott..

hade ingen bra bild att ladda upp så det blir dom här haha

                      Linus                                 jonatan      lovisa

en dikt som ellenor och david skrev tillsammans
jag tror det står:
`Fåglar är röda för kärleken, jag skickar dig på dom ska det stå jag älskar dig så´
är inte helt säker men man ser att david och ellenor har gjort den i alla fall. <3


här hoppas vi på festen hos emma 
                     felicia                        emma                            ellenor

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela