-

Hello!

Publicerad 2009-05-13 16:32:02 i Skoldagar (6:an)


ska snart skriva om vad jag gjort idag!
Nu så HEJ
idag så var vi till ett ställe minns ej namnet och då skulle vi göra några upp gifter
ja vi gick hela 4 km (hem och tillbaka blir 8 km totalt)  till den lilla pölen

(lite suddig) ha ha nej då jag bara skoja.

här var den lilla sjön eller vad man ska säga vi gick till den var ganska stor
vi kan börja från början av dagen då vi börja gå.

här går vi och felicia bär min ryggsäck hon är jätte snäll. hon bär den ditt
och jag är den hem. hon fick en maka och ett saft glas av mig då och ett par
stövlar att låna men det gick bra utan.

det var fint väder när vi gick så det var kul.

när vi hade gått ett tag så var vi snart framme
(felicia med vita byxor, Nina i svarta kläder, lina i vit jacka, beidan i blå jacka
,ellenor i röd och Matilda fast hon är framför beidan.

snart framme

lite vatten  ha ha

alla går över väggen, snart framme.

och nu framme
det fanns en jätte cool lera som alla typ va i speciellt jag och ellenor

ellenor som sitter fast ha ha

mina fötter ha ha

så här blev vattnet när vi skulle tvätta av stövlarna ha ha

och en slut bilden på mig ses

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela