-

Idag

Publicerad 2009-05-19 20:40:30 i Skoldagar (6:an)

jag har försökt orna så att ni skulle se bilder från Norge när vi tävla men det gick ej men jag kan säga att jag kom 2:a i tresteg också kom jag 2:a i 300m häck och så kom jag 5:a på 60m. men men jo igår som var då måndag så hade vi tävling på hovvallen och då kom jag 2:a i 60m häck och 2:a i spjut (stötte 15.76 tror jag)  och 2:a i höjd och då hoppa jag 130m. men men idag har jag planera festen som jag ska ha med Emmelinda
man jag vet inte om det går där vi ska vara kommer skriva mer nån annan dag typ i morgon för har mycket att föra
ses
ha ha innan ni går måste ni kolla in detta YouTube klipp på fred han är jätte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela