-

En dag i parken!

Publicerad 2009-05-11 20:17:03 i Skoldagar (6:an)

idag kom det en ny tjej som kanske ska börja hos oss hon heter Emelie.
men jag orkar inte skriva så mycket om vad jag har gjort idag så jag lägger upp lite bilder på vad jag och mina bästa vänner Felicia och Ellenor gjorde. Vi hade as kul vi gick in i en liten park vad något slag och tog roliga bilder där ha ha

här gungar vi

gunga gunga gunga

jag som super man

Felicia som super man eller ska man säga superwoman

   
hahaha här ser men att jag har mer fart en Felicia ha ha

ha ha vad kontig bild på mig

men Felicia är ju lite galen också

vad kollar du på då ellenor. Vad sur du ser ut där då...

kolla bollen
I morgon så börjar vi kl 9.00 fast det gör vi ju hela veckan så det äger ju.
men men vi ses
// bilderna är tagna av mig och där jag är med är dom tagen av ellenor som har bloggen: skvallerapan.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela