-

Kusin Kajsa på besök

Publicerad 2009-05-10 20:19:14 i ♥ Dagbok!

hej hej i fredas kom min kusin Kajsa med bussen, hon skulle sova hos oss till på söndag. vi hade jätte kul och det första vi gjorde var att åka och handla vi handlade jätte mycket godis och sånt. sen så åkte vi hem till mig och då hoppa vi studsmatta och körde dunken och Kajsa känner jätte många som vi känner här så hon kunde alla namnen, vi körde dunken till klockan 21.00 och sen gick vi inte och kolla på talang (vi kan spela in så vi bara såg på det vi spelade in) och sen så hämtade vi madrassen och allt annat Kajsa skulle sova på.
nästa morgon så vakna vi klockan typ 9.00 och satt oss och såg scary movie 1 den var ganska bra. efter det så åt vi en god frukost i växthuset där solen lyste jätte mycket och det var 27 grader varmt i nästan.

solbrillor på ha ha
sen så hade jonathan fotbolls kupp och medans mamma och pappa var och kolla där så var jag, Johanna (min kompis) och Kajsa på djungelhuset det var ganska bra men det var mycket krypa och jag säger nog det det var mycket bättre i linköping på busfabriken. det var jätte kul i alla fall och några killar jag vet inte vilka dom var med dom var i vår ålder börja jaga oss så vi sprang som bara den. men dom blev så trötta hela tiden. här kommer lite bilder från den Dan

vi fick gå en jätte lång bit som tog oss kanske en halv timme

Kajsa bakifrån

vi hittar en annan väg att gå så den tog vi (Johanna i blå och Kajsa i svart)

Kajsa och Johanna

Kajsa och Johanna igen

några fina blommor på vägen ( maskrosor)

blommor som är formad som en sol

hoppborg han inte ta kort på själva banorna om man  säger så
sen när vi kom hem så skulle vi på 40 års fest hon en som hette Martin
och där var det jätte många och vi körde dunken och massa annat

det var god mat ser ut som jag inte har tagit något men jag lovar det gjorde jag 

Kajsa och jonathan 

när vi kom hem så
kom Elias och då gjorde vi roliga filmer. och när kl börja närma sig ungefär 10-11 så börja vi se lite av
``se upp för dårarna´´ . nästa dag som är idag så vakna vi kl 7-8 för att fyra mamma på 42 års dagen
hon fick ett bar skor och en tröja som var jätte fin

kanske inte så jätte bra bild på tröjan här men den var fin

och skorna
vi var bara hemma och mormor och morfar kom också och grattis mamma efter det körde vi dunken och hoppa studsmatta sen så skulle Kajsa åka hem med mormor och morfar. och jag gjorde NO-prov och sen var jag med Johanna nu sitter jag här och har inte så mycket att göra
hej då

en lite kul bild på Kajsa
men det finns en ännu roligare på Johanna

den blev jätte konstig jag rörde mobilden när hon log och sen blev den så här

men men hej då ha det bra

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2009-05-12 09:13:07

Bra reportage !

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela