-

Majbrasan

Publicerad 2009-05-01 09:58:22 i ♥ Dagbok!

igår var vi på majbrasa och det var jätte kul. jag var är med mina kompisar och vi smällde smällare och fikade med mera.

här är en bild på när dom ska börja tända eld på vår majbrasa...

det tar eld ganska fort som ni ser här på bilden....

sen ska han gå till andra sidan av majbrasan och tända på där....

nu tänder dom på lite mer

till slut så brinner hela majbrasan

det var jätte mycket rök som kom från majbrasan...

min lilla syster i rött och hennes bästa kompis i grått gillade jätte mycket
raketerna. på den här bilden ser man att majbrasan är med och raketerna..

här är en raketbild som jag tyckte blev lite bra....

det som var lite kul var att när vi åkte hem så var det ett träd mitt i elden
pappa sa till lovisa `ja träd växer nog bra i eld´ men lovisa sa bara`nee´





bilderna är tagna av: Amanda som äger bloggen
hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela