-

Morsdag i morgon!?!

Publicerad 2009-05-30 22:25:19 i ♥ Dagbok!








Mamma du är den som tröstar mig när jag gråter,
mamma du är den som plåstrar om mig när jag ramlar,
mamma du pussar mig på kinden när jag känner mig ensam,
mamma du kramar mig när jag är rädd,
mamma du säger i från för att du älskar mig,
mamma du vet att jag älskar,

7 SAKER VARFÖR JAG ÄLSKAR JUST DIG
ditt hjärta
dina ögon
ditt hår
dina kläder
oj jag glömde jag kan inte säga 7 för du är mer än så !
<3



till dig mamma till bara dig till bara bara dig
haha

Mamma!
Vet du hur det kniper till i hjärtat
När du mellan tårarna ber mig att gå och lägga mig igen?

Mamma!
Vet du hur det svider
När jag inte hinner torka alla dina tårar?

Mamma!
Vet du hur ont det gör
När jag inte kan bota tröttheten i dina ögon?

Mamma!
Vet du hur jobbigt det känns
När jag inte är stark nog att slåss för oss båda?

Mamma!
Vet du hur mitt hjärta hoppar
När du fnissar på ditt eget speciella sätt?

Mamma!
Vet du hur glad jag blir
När jag hör dig sjunga med till Så Ska Det Låta?

Mamma!
Förstår du att jag skulle vilja
Ge dig allt som glittrar i hela världen?

Mamma!
Vet du hur mitt hjärta pumpar
Bara för dig?

Mamma!
Jag vet att jag säger det ofta
Men jag älskar dig!

 En mor finns med från början
som källan till ditt liv.
Med kärleksfulla blickar
hon följer varje kliv.

Sen livets första måltid
har hon bjudit dig att smaka.
Hon ger dig av sin omsorg
utan krav att få tillbaka.

Hon tas så lätt för given
som lindring av besvär.
Och sällan blir hon tackad
och sedd för den hon är.

I livets alla skeden
förblir hon dock densamma...
Din alldeles unika
högt älskade mamma!

 Älskade mamma

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2009-06-13 14:57:48

TACK min underbara,goa, Amanda!

Du är det varmaste och mysigaste barn man kan ha.

Jag älskar dig!

PUSS/Mamma

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela