-

Norge

Publicerad 2009-05-27 20:35:34 i Skoldagar (6:an)


Här är jag på väg till Norge för att tävla i friidrott

här är Johanna som har jätte kul i bilen

När vi tog en paus och stannade så såg vi bara några tusilagor

över en miljon eller?

här är stugorna som vi bodde i

fanns jätte mycket blommor mm (ellenor i grönt)

ellenor och  Johanna äter frukost ha ha vilken frilla ellenor

när vi hade tävlat så var vi och åt på restaurang och sen så somna vi i våra små söta stugor. nästa dag så var det en parad för att det var Norges nationaldag. paraden var jätte lång.

Norges flagga jippi

Maria var jätte fin i sin Norge dräkt

Maria med tandborsten och tandkrämen ha ha

jag damp

ellenor damp

sen var det hem färd
vi såg många vattenfall

efter typ 100mil så såg vi det hära vattenfallet. vi parkera typ 10 m i från det asså på övre sidan av vattenfallet

lite snygg bild eller ha ha.
DOM SOM SOMNA VAR....

Johanna som var vaken till 4 kanske

Elias somna efter några mil med

cani med ha ha alla somna förutom jag, mamma och jonathan.

sen var vi i Åre och åt på MAX
när vi kom hem så hoppade jag studsmatta

se min skugga visst blev bilden bra ha ha.

Kommentarer

Postat av: ellen

Publicerad 2009-05-28 20:54:06

amanda....>:(

Det var ju en as ful bild på mig när jag var trött ju!!>=(

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela