-

Åre<3

Publicerad 2009-10-28 19:42:47 i Skoldagar (7:an)

HOLIDAY CLUB!
Ok Hej alla söta läsare!
Jag lovade er åre och nu ska ni få åre och lite saker från åre som jag rekomenderar,Ok vi ska börja med första dagen så luta er till baka och läs detta i lungnoro.
Dag 1: Vi börjar med att vi satt oss i bilden Pappa, Mamma, Jonathan och Lovisa + Jag. Vi skulle åka till vicktors familj(dom vi åkte med) vi körde typ 500m och sedan svängde vi upp och tutta dom kom ut satte sig i bilen och vicktor åkte med oss. Vi åkte ca 2 km sedan hämta vi upp felicia <33 vi spelade kort hela väggen och såg på film och hade det jätte bra <3.
När vi kom fram till åre så var alla jätte spenda för alla ville bada<33
Det var fint väder när vi kom fram med det var ganska kallt.
Så här såg det ut när vi anlände till hotellet.
längst bak Pappa   nästa vuxen Mamma
Rosa byxor Felcia  kille 1 svart mössa Vicktor
-*--- jacka Lovisa  Blå mössa Jonte
efter vi hade ställt allt i bagars rummet så gick vi och köpte mat(lunch) jag åt spagetti och det var jätte gott, spagettin var med i buffen som kosta ca 65 för barn och 95 för vuxen också var det ett annat pris för dom som bodde där och det var mycket billigare, i alla fall så var maten god och det fanns mycket att välja på så buffen får 4p av 5p
sedan tog vi fram badkläder och gjorde oss i ordning för badet vi badade jätte länge.
efter badet så for vi och år på en resturang som hette *BROKEN* som var en jätte bra resturang. där tog Alla barnen som var med hamburgare och man fick en god hamburgare en jätte god men lite ponfritt men man blev mätt och maten kosta bara 60 kr och man fick dricka och hur mycket man ville om du hade drukigt 100 glas kunde du få ett till, den resturnagen hade en jätte cool beställar gubbe haha vet ej vad det heter som var as snäll mot oss <33 så den resturangen få 5+ för att dom var så snälla och så god mat med mera.
Jag är jätte ful jag vet
sedan gick vi hem och hade mys hemma asså på hotellet vi fick ett litet och mysigt rum.
jag och Felcia sov i soffan och mamma och pappa i den andra och lovisa med dom och jonathan på golvet <33
haha vi såg på film och hade mysigt.
DAG 2: Vi vaknade kl ?
så här såg det ut när vi vaknade....
och gick sedan ner och
åt världens godaste frukost buffe
här äter vi frukost, jag kan aldrig bli fin på bild.
medans vi åt gick LAB maskoten runt där som jag och felicia tycker är lite läskig iii
efter vi hade ätit frukost så hade vi lite tråkigt så vi tog lite bilder haha
det är synd att den här bilden är sne :(
MEEE
Haha efter det så gick vi och städade hotell rummet
Så här såg rummet ut före och så här blev det efter att
Amanda och Felicias städfirma AB haaha
och ja så här blev det ...
förändring?
efter vi hade städat så for vi och åt på subway
och mackan var jätte god. vi var efter det på stan ett tag, jag hittade en dun-jacka som var vit men jag kunde inte köpa en för att den kostade 4300 kr och asså det är för dyrt tycker jag så då tycker jag att åre får 1 minus poäng :(. efter det så fort vi och bada igen <33
Och det var jätte kul, efter det så åt vi middag på hotell-resturangen och vi hade bokat bord och maten var jätte god och vi hade det jätte bra efter maten så blev det GRATIS bio och vi såg hannah montana the movie och åt popkorn.
Vera och Lovisa
efter det så var vi i spel rummet ett tag och sjöng och OJ jag glömde att berätta först av dagen så var vi på *dagis* i spelrummet asså för att man som vuxen skulle kolla på lägenheter mm så då gjorde jag och Felcia lite järn saker och vissa sjöng eller måla mm<33.
DAG 3 sista dagen: Vi vaknade senare och då sa mamma att den var 10 och att frukosten skulle kanske plockas bort snart men klockan ska man ju ställa om så klockan var 9 men vi gick ner och åt frukost och gissa vad när vi hade ätit ett tag så kom LAB maskoten och satte sig med oss och jag kunde inte sluta skratta asså han satt där men jonathans huvud i knät och höll på med hans hår och sedan tog vi kort men min kamera var ju på rummet asså åååååå jag skulle ta med den men jag kanske kommer få en bild som Felicia tog med sin mobil senare <33
hon/han satt där jätte länge.
efter det fick vi välja om vi ville till stan och senare till badet eller tvärt om och vi valde tvärt om och det var då vi tog bad bilderna
Efter vi badat så åt vi och tog lite andra bilder:
efter det så åkte vi och kolla på kläder och sånt i en liten stuga vet ej vad den hette ska fråga mamma...
den hette OUTLET men vi hitta inget, efter det var vi påväg hem och då stanna vi på väggen för att vara i åres choklad fabrik<3
Sedan åkte vi hem <33 och var hemma 17.15 <33
TACK FELCIA DET VAR KUL ATT DU FÖLJDE MED <33
maten är jätte god på hotellet och man ska inte bada 3 dagar i rad för då Kan men inte säker men kan få exem på magen eller någon annans stans som lovisa och jag fick. bra shopping men ganska dyrt och dom som arbetar där är jätte snälla
HOTELLET FICK MVG++

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela