-

Åre<3

Publicerad 2009-10-24 08:36:29 i Skoldagar (7:an)

ska packa till åre nu och kanske inte kommer blogga på ca 2 och en halv dag och et kommer vara lite tråkigt men jag kommer ha jätte kul i åre så vi får se om jag hinner blogga där? men igår var jag på invigningen av det ny torget och det var kul och mcyket folk. jag köpte nya skor som jag tycker jätte mcyket om vi ska se om jag kan få upp en bild på dom någon gång eller inte vi får se i alla fall så fick jag också ett armband med en klocka på av pappa som jag tycker jätte mycket om <33 sdan åkte vi hem och såg på lite idol och min kompis lina skulle vara där men jag vet ej om hon var det eller ej men jag såg några som jag kanska kan ha varit hon, hon hade då en grå tröja och en svart skarfe (stavning) sedan så gick jag och la mig tidigt för att kunna komma i vägg till åre tidigt <33
ska göra några inlägg så ni har något att läsa undertiden <33
<33

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela