-

ARNOLD!

Publicerad 2009-10-29 22:32:55 i Skoldagar (7:an)

Här kommer en dikt till dig Arnold du var allt för mig du gav mig allt din kärlek ditt hjärta och dig. om jag inte hade dig skulle jag inte leva nu du var mitt stöd och du fanns alltid där för mig..
Vill inte va här där jag är...
vill ju va där där du är... 
Eller nån helt annanstans...
bara med dej..
Jag kom på att en dikt kan man inte beskriva dig på du var redan allt mer än tusen ord och om du inte hade funnis skulle jag vara ett stor svart håll. när jag ser på tv det hända som hände med oss minns jag allt och mina tårar kommer jag skriker och gråter men jag vet att jag aldrig kan få det jag hade då.
jag Sluta aldrig önska
Sluta aldrig be
Sluta aldrig hoppas
Under kan ju ske
JAG ÄLSKAR DIG, DU ÄR MITT ALLT

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela