-

Blogg

Publicerad 2009-10-18 13:59:35 i Skoldagar (7:an)

Jag tycker det var dom som jag rösta på som fick priser typ alla dom jag ville fick <33 blev det så för er också?


Jag tycker att det var en ganska cool bild på desiree och paulina<33

kissie ser väldigt nöjd ut <333





Grattis foki som fick 3 pris <33


Grattis alla som var med <33


En del bloggare!



Årets nykomling: Foki

Årets manliga blogg: Calle Schulman

Årets kaxigaste: Kissie

Årets fashionista: Lisaplace

Årets mest originella: Foki

Årets foto/design: Nevniarien

Årets blogginspiratör: Blondinbella

Årets videoblogg: Moogi

Årets bveteran: Stina Lee

Årets kändisblogg: Magdalena Graaf

Guldpennan: Sanna Lundell

Årets bloggstar: Linda Hallberg

ÅRETS BLOGG: Foki!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela