-

Cafe!

Publicerad 2009-10-13 21:25:06 i Skoldagar (7:an)

Idag var ajg på tisdasCAFE och det var kul fick en chock när jag fick höra en sak och är lite rädd att det kommer hända " inget farligt haha"i alla fall så bakade vi kladdkaka och våran var faktist god mummss haha men i alla fall så ska jag i morgon vara med Alla galda på skolan:
Haha oj SOFIE eller ska jag säga FII syns inte synd men har fler bilder haha men orkar inte lägga upp...
men i alla fall ska vi ha svenska och handledartid och onsdasidrott som kommer då vara bad <33
men jag ska också åka till nina efter skolan och äta där och fyra henne jag och matilda "i peking" en annan 7:a haha eller vad man ska säga asså det är inte matilda med svart jacka på bilden men ja ja haha och jag har köpt en ******** till henne och ni får vet vad det är i morgon <333
(stavning) som vanligt och ja God natt om det inte blir ett inlägg senare <333

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela