-

Film!

Publicerad 2009-10-31 14:43:04 i Skoldagar (7:an)

Hej igen ska bara säga två saker ok första är att jag inte orka stava nu ok så ni vet det och det andra är att igår så såg jag efter att vi hade gått bus eller godis på den nya magi filmen asså
som var riktigt bra. här kommer lite små bilder från filmen. ast först sa ni få veta vad den handlade om ok så här var det Alex(selena) har blivit gammal nog att ta hand om sig själv tycker hon, hennes mamma säger jämnt till henne och alex bli arg hon säger: jag önskar att du och pappa aldrig träffats.  det blir ljust och snurrrar. vad händer se filmne så får ni vet <33
betyg: 4/5
vad var bra?: Jag tycker att det var riktigt coola efekter sorry för stavning <3



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela