-

För långt bort! Madde

Publicerad 2009-10-04 13:42:59 i Skoldagar (7:an)

Jag saknar dig madde! det är synd att vi inte bor nära och det är synd att ingen kan flytta. men jag vet att varje gång vi träffas så ses vi fler gånger per år som i år har vi träffas typ 4 gånger och jag minns när vi hyrde ett helt hotell för hela gänget och vi blev utelåsta på nödtrappan och vi satt där och sjöng så dom på resturangen bredvid kolla på oss som om vi jag vet inte var tokiga hahaha och vi kunde inte gå in för det var låst och vi hade bara strumpor och vi kunde inte gå ner i snön. och när killarna låste in oss på toan och jag sa att vi skulle gå ut på taket och när vi gjorde det kom en tant in och skulle kissa och då skrek vi nej för hon tänte stänga fönstret och hahaha vi fick hoppa in igen och springa ut det var jätte pinsamt men roligt jag minns allt det jag min allt som vi har gjort utan att änns behöva tänka. jag minns när vi var små och byte kläder och var nära att hamna i varandras familj. jag minns allt. som om det var igår <3333
Den här bilden var från hotellet vi hade hyrt
Här åkte vi till östersund och var på yran tillsammans
Och är var på i en kö för att få träffa E.M.D
Jag minns han som stod i kassan/eller lagade matten vet ej vad han gjorde men han sa vilken av E.M.D vi tyckte var snyggast och vi svara dom och sa: Danny hahaha och sedan prata vi med dom och sedan gick vi och åt <33

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-04 14:29:55

vilka härliga minnen ni har och fina bilder

Postat av: sab

Publicerad 2009-10-04 17:30:30

sv: tack! riktit härlig kväll varte! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela