-

Fråga?

Publicerad 2009-10-26 22:23:44 i Skoldagar (7:an)

Ja jag bara undrar en sak...
VEM LÄNGTAR INTE TILL HALLOWEEN, HAHA JAG SKA NOG BE MAMMA OM ATT FÅ GÖRA EFTERRÄTTEN SOM INTE KOMMER BLI SÅ SVÅRT OCH JAG SKA GÖRA NÅGOT MER. SKA TYVÄR INTE PÅ NÅGON FEST SOM ALLA ANDRA ÅR MEN ÄN SEN. JAG SKA NOG HA KUL MED MIG SJÄLV OCH KOMPISARNA. SKA FÖRHOPPNINGS VIS GÅ BUSS ELLER GODIS OCH GUD VAD KUL DET SKA BLI ANDRA GÅNGEN JAG KOMMER GÖRA DET DÅ. JAG HAR INTE HITTAT NÅGOT ATT HA PÅ MIG FAST JAG VET VAD JAG SKA VARA  ****** OJ NI KOMMER FÅ VETA PÅ HALLOWEEN I FALL JAG KAN VARA DET HAHA. men i alla fall var det någon som längta?
Bloody_Kisses_by_prelandra.jpg Bloody Kisses image by frauteufel_nina

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela