-

Glöm inte!

Publicerad 2009-10-06 07:48:35 i Skoldagar (7:an)

Hej glöm inte att det kommer vara en frågestund här senare i kväll och jag hoppas att jag kanske kan få lite frågot det är bara att fråga och fråga hela dagen och svar får ni på kvällen <333

ska själv ha so.prov idag och orgenterigs dag och då ska jag vara med felicia det är typ hela sveriges skolor som ska ha det asså orgenterigs dag. jag ska då vara med felicia och det kommer säker bli kul. förra året vann jag och min kompis Nina över alla på vår skola 6, 7, 8 och 9 och då var vi 6:or haha. jag önska alla en bra dag och lycka till hahahaha. fråga fråga fråga sen då! ha en bra dag!

Hej då ses sen kanske kommer kanske göra ett till inlägg innan jag åker<33

Om ni vill kan ni gärna fråga andra om dom vill komma med den här texten bara kopiera och klistra in på blogg eller när du kommenterar någons annans blogg(den här textn under):

"Hej det är en frågestund hos mig. och jag undrar
om någon vill ställa en fråga? alla är välkomna så
välkommen. det är bara att fråga och fråga och fråga
hoppas ni kan komma till mandisxd.blogg.se.
<333"


Tack för allt  <33
Tack för kommentarerna  <33
Tack Tack Tack Tack haha
(Och stavning)

Kommentarer

Postat av: lollo

Publicerad 2009-10-06 15:41:25

sv: nejtack, har ingen fråga att ställa :)



idag har jag varit i skolan, och har precis städat rummet ;) dudå?



tack så mycket! :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela