-

Halloween!

Publicerad 2009-10-31 12:24:26 i Skoldagar (7:an)

Glad Halloween!
Igår gick jag felcia och Ellenor bus eller godis och det var jätte kul haha vi gick upp till skogen och där trode vi att det inte var någon hemma så vi skulle gena och gissa vad vi gick igenom en ko hage i mörkret och ellenor berätta om en tjur och då börja jag och felicia oroa oss sedan hörde vi ett ljud från skogen och ellenor sa att vi bara inbilla oss. jag nämnd det aldrig men när vi gick upp mot skogen så var det som att det glittra på ett ställe i skogen men när jag tänkte säga det så glittra det inte det kanske var någon som hade satt upp ett spöke eller något. men men det var en gubbe som vi plinga på hos och då sa han jag har hund, hunden är här nej tack och stängde dörren vi bara eee va????. I kväll ska jag och Elenor och kanske Felcia gå på spökvandring nere i byn eller vad man ska säga <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela