-

hello!

Publicerad 2009-10-09 22:14:46 i Skoldagar (7:an)

Hello idag har jag haft det bra vi hade först av allt hk med robert och då gjorde vi pannkakor och min och ellenors pannkakor var god god och god dom var super goda hahaha ok inte så jätte jätte som jag säger men hahaha ni fattar ju. men i alla fall....
Vänd boken ellenor LOL
Vänta... och vänta <33
Världens sötaste Nina <33
Beidan kastar pannkakan upp i luften <33
Matilda <33
Fii<33
E Ja haha vad ska man säga.
efter det så hade vi spanska och vi hade en vikarie och det var väl kul <33
vi gjorde värsta tärnings saken på spanskan.
Och på rasten sprang vi lite fort ner till stan <33
Ellenor, Matilda, Fii, Felicia, Emmelinda(emmy)
och jag tar kort hahaha LOL
sedan hade jag och Nina Ja vad ska man säga hahha kolla själv*damp*
Vi gjorde några andra bilder i trappan på vår skola med det gick inte att lägga upp dumma data.
och det var några som blev sotis för dom inte fick vara ed på bild så efter kanske 5 minuter såg det ut så här
LoL kolla in mina ögon <33
Nina puss
Beidan puss LOL
Sedan gick vi på stan för att kl 4 började pizzakvällen med min klass och det var jätte kul men varmt haha.
bilder under kvällen:
Vi alla skulle baka pizza och jag var med Emmy, Ellenor och jag haha.
Max och Emmelinda
David och Jesper i bakgrunden
Här håller vi på med pizzan <333
emelie och beidan
Vi spela fotboll i mörkret med men man såg nästan inte bollen haha LOL
Det var as kul <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela