-

Hemma!

Publicerad 2009-10-26 22:07:37 i Skoldagar (7:an)

Hej alla läsare!
har kommit hem nu och undrar vad ni har gjort?
ok.... ja ja i morgon ska jag berätta om åre haha ok jag hade jätte kul med min kompis felicia, har lite ont i magen(jätte ont dör typ) och har haft det nu i 5 dagar och i morgon om det inte slutar så är det 6 dagar, mamma undrade idag ifall jag ville till sjukan idag vid middagen men jag svara nej för vem vill åka till sjukan när man kan lida i tystnad haha <33 lovar förhoppnings vis att skriva om åre <33
haha ja ok för att göra detta inlägg lite roligare kommer ett litet skämt som jag hitta LOL
vissa kan vara dåliga:
Läraren som var arg på klassen sa: 
-Alla som vet att de är idioter reser sig upp! 
Ingenting händer, men efter ett tag reser sig en pojke. 
-Vad får dig att tro att du är en idiot? 
Ingenting, men jag tycker synd om magistern som får stå upp alldeles ensam.
_____________________________________
det var en gång som lilla olle va på skolan, och så hade de fått giort ett prov ,de kunde få från 1 till 10 sen skulle han se hur mycket han fick, så fröken skrek rakt ut hur mycket de hade fått. 
Lilla jesper fick 9 ,lilla matte fick 6 ,lilla sebastianfick 3, sen när det var lilla olles tur då sa hon lilla olle fick noll, han blev sur, och skrek varför fick jag noll för kolla jag har nästan alla rätt, ja men du skrev av jesper, näää hur vet du det, på de fyra första frågerna skrev du samma svar , och på den sista skrev han den kan jag inte , och du skrev inte jag heller
______________________________________
Det var en kille som skulle gå till skolan,han hette Putte,när han kom dit så sa hans fröken 
- "Ni ska få med er n bok som ni ska skriva upp det första ord familje-medlämmar säger till dej när du kommer hem!" 
då gick pojken hem! då stog hanns mamma å diskade,han skrek: 
-"MAMMA!!!" 
då tappade hon en tallrik i golvet,då sa hon 
-"fan!!" 
då skrev han upp det. då gick han till sin pappa som läste tidningen,då sa pojken 
-"pappa!" 
då sa pappan 
-"håll käften!!" 
då skrev han upp det! då gick pojken till sin syster som lysnade på musik.då sa hon"na na na na!" då skrev han upp det! sen gick han till sin lille bror som lekte med lego,då sa hans lillebror: 
"Batman!" 
då skrev han upp det! sen nästa dag han skulle gå till skolan så sa hans fröken 
-"nu är det din tur!" 
å pekade på pojken! då sa Putte 
"fan! fröken: 
-nemen Putte!!!! 
Putte: 
-Håll käften!! 
fröken: 
-måste jag ringa efter rektorn??!! 
Putte: 
-na na na na na! 
fröken: 
-Putte,vem tror du att du är egentligen??!!!! 
-Putte:Batman
jag tycker den första är bäst <333
white.jpg white hair anime image by Egyptian_Queen431

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela