-

Idag är idag haha!

Publicerad 2009-10-02 08:35:11 i Skoldagar (7:an)

Idag har vi spanska läxa och det ska väll bli kul som tur så börkar vi ju om 1 minut om 1 timme haha vi börjar ju kl 10.00 så jag har bara vart ett tag nu. ska köpa en mössa och ett par vantar jag fick 200 kr av pappa så det borde räcka eller hur? ja igår såg jag det där programet inlåst, och det var ju ganska kul men asså jag kulle inte vilja bli inlåst i ett rum asså en sån där liten cell då skulle jag få panik. Men dom gjorde det en fick panik typ eller asså sov inte på natten och fick åka hem första dagen. och asså dom här killarna som är med har typ misshandlat folk men asså inte hamnat i fängelset och dom ska typ visa dom hur dåligt det är. <33 ja det var väl det bussen kommer kl 9.30 så jag har god tid på mig <33 haha
tack för alla kommentarer <33
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela