-

Idag!

Publicerad 2009-10-01 19:14:22 i Skoldagar (7:an)

Ja idag har det varit ganska kul lite tröt har man varit och det har varit lite parfym krig så jag fick typ en deciliter parfym på mig så att alla kolla på mig i mat salen och när jag var i klassrummet frågade jag typ alla jag frågade alla om jag luktade äckligt och i fall det lukta något från mig men asså typ några sa nej och vissa sa mycket haha jag tänkte tvätta bort det men det försvann nyss typ ja det har i alla fall varit issss kallt idag <33
Har värsta bajs saken kolla.
Läxor:
1. Matte prov (ska träna)
2. So prov (ska träna)
3. Spanska glosor (tränar på)
4. Engelska glosor och översättning ( ska träna på)
5. No prov (ska träna)
det var typ allt nej just det ja
6. Piano läxa och jag har en elvis låt som är ja ganska svår gissa
om jag kommer hinna (NOT) jag kanske inte kommer blogga lika mycket
nästa vecka och den här helgen vi får se <3
Det har till och med varit frost som ni ser.
(bilden är tagen från min mobil)
Och ja jag var typ knäpp idag jag typ vart as glad och fick typ damp
när jag trodde bussen kom och efter skolan bara jaaaaa äntligen sluta
vi jag har aldrig varit så haha
*ska ha lite new moon senare*

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2009-10-02 08:59:54

Alla kollade ju inte på dig, jag täckte dig ju. Fast det kanske var detdom kolla på xD. Ditt hår och din tröja stank ju parfym x) <333

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela