-

Kul vecka? Jaaaaaaa

Publicerad 2009-10-18 14:30:03 i Skoldagar (7:an)

Sedan på lördags kvällen så var vi hos pappas jobbar kompis och åt och då var jag med Johanna och otelia jag kan tyvär inte stava till ditt namn men det uttalas så hopppas jag <33 och jag hade jätte kul <33
HOn med "svea" mössan är otilia och hennes bror var typ i min ålder eller jag vet inte men hans amn vet jag inte ok ja har glömt i alla fall är det deras mamma i mitten <33
Och det är pappa i gul tröja och johanna bredvid och felix tjej typ och johannas mamma och sen lovisa och sedan mamma hahaha vi bakade först stuttar. <333
mamma bakar och bakom henne felix
vi gjorde sedan piza och åt och sedan spelade jag otelia och johanna kort + lovisa då och vi körde först game och ja och lovisa vann och sedan körde vi bluff-stopp och där vann jag först sedan johanna och jag hade jätte kul <33
Här är också en bild när jag och ellenor tog kort på ängen/åkern <33

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-18 15:01:39

va kul att alla baka samtidigt :P

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela