-

MIDDAG I ONSDAS!

Publicerad 2009-10-18 13:44:38 i Skoldagar (7:an)

Jag var och fyra nina i onsdas hemma hos henne jag och matilda i peking i alla fall det var jätte kul och maten var jätte god och allt var jätte kul. hennes lille bror är ju sååååå söt hahaha. jag gav henne en lady gaga skriva och hon fick av matilda ett halsband som ni ska få se snart. i alla fall så tycker jag att det var mycket trevligt och mycket mer här kommer några bilder <33


Jag och matilda <33


Jag och Hannes leker hahaha <33




Medans Matilda nördade nintendo så lekte vi i dörren j och hannes hahaha och
han ville aldrig sluta hahaha <33




matilda



skivan hon fick av mig <33


och halsbandet som var jätte söt som hon fick av matilda <33
Sen spelade vi eye toy + att vi åt och fikade förstås, sen åkte jag hem 
och nina och Matilda spelade spel <3
för jag skulle på friidrott kl halv sju <33




TACK ATT JAG FICK KOMMA NINA <33
OCH GRATTIS PÅ 13 ÅRS DAGEN <33
BILDERNA HAR JAG LÅNAT FRÅN NINAS BLOGG <33
stavning <33

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2009-10-21 17:55:07

<333

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela