-

NU! och stavningen är kass nu haha

Publicerad 2009-10-03 17:48:12 i Skoldagar (7:an)

Har tränat på matten nu och på So och det var väll sådär. Har kollat på mina kompisars bloggar om dom hade gjort något nytt. i kväll ska jag ser På lördag (idag) är det säsongsstart för tv serien Nurse Jackie på SVT. Handling Peter Facinelli som spelar Dr. Carlisle Cullen är med i den och han spelar än en gång en läkare, fast vid namnet Dr. Fitch Cooper (se bilden).  Ni kan läsa mer om tv-serien här på SVT.

Nurse Jackie kommer att gå på lördagar kl 22:45 på SVT1.

Kommer ni attse på serien?


det kommer jag. hahha det kommer nog bli kul. han är ju en jätte bra skådispelare.


Själv ska jag snart äta midddag snart och det blir renbensspjäl hahaha stavningen var kass där hahaha men och sedan ska jag nog inte säkert men åka ner till byns sak och se på min kusin och hennes klass som ska sjunga jag vet inte vad det ska sjung men det kommer nog vara bra. om jag ska ditt måste jag nig cykla och det kommer nog bli kallt så då måste jag ha kläder. men vad tråkigt att åka ditt ensam asså jag vet inte om jag ska ditt jag ska nog vara hemma här och se på svt1 hahaha och se den där serien och äta godis. men det blir kanske inte jätte bra med bara godis jag kanske ska baka en äppelpaj hahaha det kommer jag nog göra. nu ska jag och min kära bror jonathan köra lips <33


Jag och jonathan


TACK!! för alla snälla kommentarer <33


Kommentarer

Postat av: Leia

Publicerad 2009-10-03 17:51:41

Jo, den var faktiskt riktigt dålig :O

Så mycket om vampyrer som inte stämmer, eftersom jag läst mycket om dom.

Det finns så mycket bättre vampyrfilmer än den. =)

Postat av: Söderlund

Publicerad 2009-10-03 18:46:02





BLOG AWARDS 2oo9

Årets blog awards-gala närmar sig med stormsteg och den 17:e

oktober är det dags! Nomineringarna är sedan länge utsatta och

rösterna flödar på alla bloggarna som man kan ha som sin favorit.



Nu har Robin Söderlund, ägare till en av dalarnas absolut största

bloggar skrivit ett inlägg där han bjuder på sina tankar och åsikter

om den kommande galan och nu söker han svenska folkets tankar.



Är det så att du vill vara med och diskutera höstens stora händelse

inom bloggvärlden så är du mer än varmt välkommen in till bloggen

som du finner genom att klicka på länken till denna kommentar.



Stort tack på förhand och ha en fortsatt trevlig kväll!



Mvh

Söderlund

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela