-

Nya serien kommer idag mm<3

Publicerad 2009-10-08 09:04:56 i Skoldagar (7:an)

Idag kommer det för hoppnings vis kommer den nya serien att börja här och det kommer bli mer FeliciaAndAmandas bla bla haha och jag vill bara sga om det ite blir ett ganska långt avsnitt asså den första delen av serien så kan vi bara skylla på mig som över hela natten har satt batteriet fel i laddaren så jag ska skynda mig ladda den nu håll tummarna men det kommer bli i alla fall en liten serie del men jag lovar att det kommer vara bättre en det första försöket när det bara blåste så man nästan inte hörde något men ja nu ska jag till skolan snart vi börjar kl 9.50 så jag ska ditt nu tar en kvart med bil och ska ja skynda mig så jag inte behöver stressa när jag är där
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela