-

Snö <33

Publicerad 2009-10-06 20:52:09 i Skoldagar (7:an)

HEJ!
Jag ångra mig det blir ingen frågestung efter som att jag inte orkar hahahahaha. men asså in måste bara se detta ni som kanske bor i Stockholm eller någon stans kanske inte har detta men vi har fått snö asså det är jätte kul och asså jaaaaa hahhahaha det tycker jag är jätte kul men inte Felicia, Emmelinda och Ellenor men jag tycker det är jätte kul. jag älskar snö hahaha
Har någon annan fått snö?
Det gick nästan inte att ta ett kort efter som att det kom så mycket snö <333
Vi har varit på Tisdascafe för ungdomar och vi gick ut hahahha
(stavning)
TACK FÖR KOMMENTARERNA OCH NI KAN FRÅGA VAD SOM HÄLST HELA TIDEN OCH JAG LOVAR ATT SVARA ÄLIGT!
DET KOMMER ETT VIDEO-INLÄGG SENARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela