-

Snö va?

Publicerad 2009-10-04 10:12:49 i Skoldagar (7:an)

Ett litet snö hej idag!
Asså det är ganska sjukt men asså nu började snöa asså det var typ hundra talls snöflingor ner från himlen och jag som fryser så mycket kommer ju dö nu fattar ni det jag kommer dö men som tur är har jag precis köpt ett bar nya vantar och en mössa men jag har fortfarande inte jacka men det måste jag skaffa hoppas jag har pengar <333
jag har typ hundra kronor och då måste jag jobba och få fram lite pengar, men jag vill köpa en av väskorna som jag såg förut men det är väll en jacka som går fört! Tror jag!
det kanske kommer upp en bild på mina vantar och min mössa! Dom är båda vita hahaha <333
(bild tagen på min morbror tror jag i alla falls hans båt när vi åkte ut med den)
<333

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela