-

svar på kommentar!

Publicerad 2009-10-03 17:33:39 i Skoldagar (7:an)

Petra * om Läxa:
sv; 
Ja , jag ska se twilight new moon :) . 
Ska du se den ?
kommentar 1
03 Oktober, 16:39
Petra * om Läxa:
sv; 
Jag ska vara med min kusin :) 
vad ska du göra då ? (:
kommentar 2
03 Oktober, 16:38
Anonym om Emo!:
emo är en musikstil, ingen klädstil tyvär :)
du kan ju alltid googla efter ordet om du inte tror mig :>
kommentar 3
03 Oktober, 16:34
Mirreee om Läxa:
sv: Jag vill verkligen se new moon men det är ju åldersgräns :/
dd? :)
kommentar 4
03 Oktober, 16:32
Leia om Läxa:
Lycka till med din läxa.
kommentar 5
Svar:
1:  JA!! jag ska se den och den kommer äga sönder det ska bli så kul hahaha jag längtar. <33

2: kul! Jag ska träna på SO-läxan och Matte läxan. <33

3: Jag menade mina ögon men annas tack <33

4: Synd :(  Jag ska se den och det kommer bli assssss kul och åååhh jag längtar haha <33

5: Tack så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela