-

Svar på kommentar!

Publicerad 2009-10-04 13:16:34 i Skoldagar (7:an)

KommentarTid
Linn om Kommentarer!:
sv : ska du skaffa det via nätet elr ?
kommentar 1
04 Oktober, 12:58
♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥ om Kommentarer!:
du jag hade blivit glad om de snöa =)
kommentar 2
04 Oktober, 12:50
ida om Kommentarer!:
jag har ju nu skaffat ny blogg :) <3
& förmodligen en hel del nya läsare (A)

så ni kanske undrar saker om mig och så. :)

så jag bestämde mg för att ha en FRÅGESTUND!! :D

ALLA FRÅGAR VAD DOM VILL OCH HUR MYCKET DOM VILL XD
tills ikv. :) <33
PUSSSSAR!!
kommentar 3
04 Oktober, 12:46
♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥ om Kommentarer!:
ååh tack söta rara du!
kommentar 4
04 Oktober, 12:28
Linn om Kommentarer!:
kolla gärna in mitt senaste inlägg och svara på ''frågan'' där :)
kommentar 5
04 Oktober, 12:20
Frida Naess♥ ([email protected]) om Kommentarer!:
Rolig bild :D 

Är du sugen på en ny design, kika in hos mig :)
ha en bra söndag :)♥
kommentar 6
04 Oktober, 12:04
Leia om Kommentarer!:
Ja, det är sant, fast den är mer vampyraktig och innehåller också kärlek <3
Du borde verkligen se den.

Idag blir en lugn hemma dag. Det är ju söndag så det finns inte direkt mycket att göra.
Själv då? =)
kommentar 7
Svar:

1: Jag tror jag ska skaffa fotoshop via näter ja! om det går haha <33

2: Ja det är jag men det smällter innan det nuddat marken och då blir det blött och sånt och jag är inte för så myckt blött. men när det är mycket snö blir det toppen bilder <3333

3: vad kul ja jag ska nog ställa nån fråga! men vad hmm det får jag tänka på <33

4: Tack men din header är super cool haha <33

5: om fotoshop det har jag gjort nu <333

6: Jag kanske inte ska lägga pengarna än på min blogg.
ska nog först köpa min egna bärbara datan om jag kommer upp så långt <33
men tackar som frågar.

7: Kanska vi får se! mysigt jag har pluggat lite mer nu och har fått tagit en paus för mamma. för när pappa kommer hem är det dags för so. hahaha som ville hjälpa mig med olika ämnen hahaha <33
vad ska hända sen då?

TACK FÖR ALLA KOMMENTARER <33
(stavning allt)



Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2009-10-04 13:20:03

du kan ställa fler frågor :D hur många du vill<3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela