-

To day (stavning)

Publicerad 2009-10-08 17:30:55 i Skoldagar (7:an)

Hej ja idag har jag haft idrott och då hade vi lekar och vi gjorde kedjetagen och staffeter och det var kul. håller på samtidigt gosspi girl och det äger så jag blir lite stör när jag bloggar. men vi hade matte prov idag och då så var A-delen lätt men B-delen var ganska svår men jag hoppas att det gick bra men men men det finns säkert alltid jobb på en korvkjosk hahaha men nu har jag tagit en muffins och ja ni vet ju att det skulle vara en serie här men asså det blev typ mer en show och det första av snittet är en show som heter " Beidans show" jag tror det kommer vara olika saker som kaske idol ibland mm men ni kan få bestäma vad vi ska göra nån gång kanske idol. ni väljer ska snart ta något att äta ska lägga upp någon bild och sedan kommer säkert Bedians show
Ses snart <33

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela