-

to day (stavning)

Publicerad 2009-10-11 21:34:38 i Skoldagar (7:an)

GOD KVÄLL <333
helgen har varit bra.
Lördagmorgonen: Vaknar! jag kliver upp och ser lite på tv efter det ringer Beidan och undrar om jag vill följa med på badet, men jag skulle redan det och då ringde vi några andra. Vi tog ner studsmattan efter det så åte hela amiljen till badet vi spolar lite innan vi skulle åka hem eller ska man säa till mormor och morfar så kom till badet asså mina 3-meningar och släkt från där vi har stugan.
Lördag *dag*: då å efter badet sa hej då till Nina, Beidan och felicia. vi åkte till mormor och morfar och när vi kom fram var Ida, Kajsa, Malin, Martin, Kåka, Johanna, Emma, Adde( Emmas kille), olle och mormor och morfar och dom andra. sedan så hade vi kul och vi för fösta gången fick se min mammas kusins barn barn för första gången och hon hete ella och var jätte söt. Sedan åkt dom hem och vi såg på den där serien som edward callens pappa är med asså peter.
Och jag och Ida vi hade lite damp så vi dampa på msn med några och det var min msn vi var inne på haha!

Och kajsa var också med... lite

Ida och Jag när vi dampar.

Där är Ella och Lovisa.

Söndag: Det var kul mormor hade farit ner till nåot som vi skulle gå till senare för att häla på medans gjorde vi lite roliga filmer och sånt och här är lite blir från när vi gick eller när vi var på väg att gå ner till mormor:





det kanske kommer mer bilder från den här dagen för datan hackar men vi vet inte <33

Kommentarer

Postat av: Takai

Publicerad 2009-10-12 01:01:14

svar;

haha, har lagt till dig nu :*

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela