-

To day (stavning)

Publicerad 2009-10-07 16:57:48 i Skoldagar (7:an)

Världens längsta dag mot slutet var det i dag vi hade först svenska och skulle se klart filmen som vi såg på so:n i går den hette typ "nyckeln till frihet" jag är inte säker men jag tror det <33 sedan avr den lunch och för än gångs skulle vara det god mat för i våran mat kan man hitta: Flugor i salladen, Diskkula en liten sådan låg i Ellenors mat förut, pärlor, hårstrån mm. sedan så åkte vi och såg på Fotbolls SM och det var kul. efter det var det bad som jag har som onsdasidrott det var kul. när vi gick på stan tog det typ 100000 år innan bussen kom och när vi satt på bussen asså jag menar alvar den stanna ju för 17 på alla hållplatser asså den gjorde det förutom när jag skulle av hahaha skoja nej men jag kom nyss hem och ska plugga som den lilla nörden jag är haha.
ska kanske posta ett brev när jag går till friidrotten idag om jag hinner.
Asså nu ställer jag lite fråger som ni måste haha svara på.
Vad har ni gjort idag?
var det kul?
hahaha ja asså

Bilder från Sm dr vi vann jippppppppiiiiiiii.....

Och vi var på gina när vi var på stan och jag hitta den här tröjan jag gilla som jag vill ha <333


och vi har fått vår lilla nya mus-matta vår gamla var ju sönder så ni kommer få se den i morgon eller nån gång... <33

Kommentarer

Postat av: lollo

Publicerad 2009-10-07 18:37:35

Hej! Fin blogg. Haft en bra dag? :D

Postat av: Moster

Publicerad 2009-10-07 20:32:58

Nyckeln till frihet är min favoritfilm!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela