-

To Day

Publicerad 2009-10-22 18:30:15 i Skoldagar (7:an)

Hej ja idag har jag inte gjort så mycket vi började kl 9.50 och jag tog då 8.30 bussen ni till stan och det var haha kul eller vad man ska säga <33 vi hade först av allt gympa men vi som kom tidigare bad Magnus en lärare om en basketboll och då så körde vi basket ett tag.. sedan hade vi raket-sporter och det ganska kul efter som vi inte fick spela tennis men vi spelade ju pingis men efter det ordna vi oss och gick på lunch och det var kyckling gryta med antigen stekt potatis eller ris. jag började sedan klockan (12.40) 20 i med piano och jag hade måsart och den var jätte svår, sedan fick jag en lite lättare läxa som hette något so jag inte minns. ja sedan hade vi matte och efter rasten hade vi no och då på slutet gjorde atle ( en kille i klassen) ett ljud genom ett papper och vår no/matte lärare han skratta så han blev alldeles röd och när alla såg han skratta hela klassen haha och det var jätte kul. efter det så kom albins mamma (albin är en kille i klassen) och hon gav oss salami som vi skulle sälja så vi skulle kunna åka till Göteborg nästa år. och dom salamisarna(korv) haha var 43 cm lång typ och kostade 165 kr och efter skolan gick vi runt runt på skolan och upp på gymnasiet och till några ställen och sedan efter det kl 15.59 och då hade vi sålt till 5 st och det var väll ganska bra <33 och när kl var 16.05 så sprang vi ner till bussen. när jag kom hem så bakade jag bröd haha och så gjorde jag ett eget bak recept som var ganska gott <33
Har gjort några bilder och jag skulle bara säga till
Ellenor man skulle ladda ner programet så sorry <33

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2009-10-22 20:25:37

när får jag mina efter som jag var sjuk??? <3

Postat av: Nina

Publicerad 2009-10-22 20:26:49

när får jag mina efter som jag var sjuk??? <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela