-

TV!

Publicerad 2009-10-19 19:08:56 i Skoldagar (7:an)

Ska NU gå och se på tv och bara mysa <33
Har idag haft det bra jag har haft matte och no först och då fick vi igen no provet oj just det jag har inte berättat vad jag fick på no prven och matte mm jo så här var det på so fick jag VG matte G och på no G och jag har inte fått igen spanska provet som jag typ ska få på fredag <33 ja vad ska jag säga mer jo sedan hade vi ett oförberätt prov/test och det gick pisssss jag fick alla rätt typ på glosorna i alla falll hoppas jag <3 sedan var det bild och det var kul vi började på serierna och min handlar om magiker eller så ska jag ändra så det handlar om ******** men ni får inte vet vad <33
sedan var vi med fii på stan som vanligt nästan <33
har ordnat lite bilder så ja ska gå och mys nu <33

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela