-

9.50

Publicerad 2009-09-24 08:16:50 i Skoldagar (7:an)

idag börjar vi 9.50 så jag ska göra någrot snabbt busen går om 15 minuter och det tar typ 2 min att gå ja jag är ensam hemma och i går såg jag på twilight as bra som vanligt men ja jag längtar as mycket till den 20 november när den kommer ut ja det var väll det på fredag så ska kusiner kommer tror jag om det inte var lördag vi får se men då ska vi nog badabadtunna haha ja det väl det och jag vet att jag har varit dålig att lägga upp bilder från dagen och det ska jag göra bttre för hoppnings vis haha ja vi ses snart om typ 8 timmar ska ha gympa och matte/no idag ses
(stavning)
PussOchKram <33

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela