-

Aaaaaa

Publicerad 2009-09-13 12:54:51 i Skoldagar (7:an)

Hellu måste skynda innan getingen kommer och tar datan aaaaa han sitter i fönstret nu aaaaaaa han är jätte läskig. man förföljer mig i bland det är läskigt, men han biter mig inte så då är han ju snäll jag döper han eller det kanske är en hon till betmy för han biter mig inte och jag vill det hahaha. men nu ska alla ut och springa och då ska jag vara kvar hemma asså gud nu sitter han bredvid mig aaaa jag ska inte röra mig iiiii han sitter på esc-knappen aaa han lyfter måste springa lite aaaaa. hej igen haha jag ska försöka sitta kvar nu hahaha han sitter i fönstret nu igen tråkig han är ja  ja ses senare <33
ses <33 (stavning)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela