-

Hej

Publicerad 2009-09-14 17:14:20 i Skoldagar (7:an)

I helgen fick jag lite utomlands kläder. en kort kjol en kortare klänning och en mysig tröja XD
Sorry att dom är fel håll men jag orkar inte ändra.
idag är det ju måndag och jag har äntligen skickat det hemliga brevet som ni ska få veta var det var om kanske 2 veckor och jag hoppas det har kommit fram och jag hoppas det blir som i brevet. i fall det blir så ska jag.... jag vet inte men jag ska i alla fall bli jätte glad <333 hoppas hoppas men det är en svår önskning om man säger så men nog om brevet jag ska i alla fall lägga upp lite bilder som jag tog idag tror jag vet

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela