-

Hitta

Publicerad 2009-09-12 23:26:48 i Skoldagar (7:an)

Hellu!!
jag gör något snabbt här men jag hittade 3 jeans och typ 3 tröjor ett diadem och en kjol.

Jeansen: ett par var svarta och så här rivna, ett annat par var stuprör och grå och sista paret var som skitiga och stuprör typ (alla var stuprör).

Kjol: Kjolen var blå mörk blå som man satt lite högre upp än midjan (sorry för stavning) och den var super snygg.

Tröjorn: En tunika som var svart/gul och rätt cool med midje snöre sak, En annan tröja var också lite längre och randig (svart/vit), och sista var en huv tröja som var gul, rosa och grön typ mer blå/grön ok ljusblå som min kusin har som jag älskade och var tvungen att ha med haha.

Hår: sedan så hittade jag ett diadem som var en lite roset på som skulle sticka upp ur håret. som jag tycket var jätte söt.


Jag ska kanske köpa allt men är inte säker gick på ganska mycket...


+ att jag kanske ska köpa en muffins- halsband <3


och nästa vecka på lördag ska jag och mamma fara och shopa på dom nya butikerna. men oj vad detta lätt som att jag bara kastar pengar hahaha ja ja men i alla fall så har vi fyra farfar på sin 75 års dag och badat badtunna så snart sova så ses i morgon
Puss&Kram
Mandizz<3


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela