-

Min fredag

Publicerad 2009-09-15 19:09:28 i ♥ Prat

Hej Igen detta är mitt Bla Bla Bla inlägg igen och jag har gjort en liten saga som heter *fredag* och flickan heter jag......

så här börjar det efter skolan köper jag lite godis.


efter det ser jag på min stora tv/dator.



då brukar jag se på ..... ja Bolibompa jaaaa



medans det går sätter jag på mig min fan tröja
som är stolek förliten


Efter det så driker jag en hel stor drika själv.



och sedan när jag går och lägger mig
och sover och vaknar igen så ser det
ut så här i sängen.

        
          NU                                           SEN
 Jag måste pumpa ut vattenet och vad gör vattnet där?
hur kom det ditt?
 konstigt?

Haha LOL vad rolig haha

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela