-

Ska städa nu!

Publicerad 2009-09-26 11:53:19 i Skoldagar (7:an)

Kusinerna kommer och mormor och morfar och då ska vi städa lite. och mamma och jag har precis lgjort våra egna köttbullar och det var väll bra men när jag skulle steka dom så fick man ju bränskader, fettet spratt varje gång jag rörd en köttbulle åååh men för mamma gick det mycket bättre <33 men nu ska jag ta en til paus åååh var jobbigt det är haha. ska locka håret och så ska jag nog göra ett kort hoppas det blir bra och då kommer jag nog att visa det på bloggen men ja mamma och lovisa ska gör deras tårta. nyss jag gick i från lite så sopade jag hallen haha. ja men ja vad ska jag säga ja just det .
ses snart igen <3
och som vanligt (stavning)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela