-

Stan

Publicerad 2009-09-25 17:14:19 i Skoldagar (7:an)

Idag öppna några nya affärer och kanske mer känd där alla ni andra bor tex Stockholm och dom, det var jätte kul och jag orkar inte skriva vad dom hette så jag bara bajsar lite haha men ja asså jag var där med Matilda, Ellenor och Felicia och det var jätte kul <33 och såg min kusin Malin men det var så trånkt så jag inte kunde säga hej jag försökte vinka men det gick ej och jag sa Hej men hon hörd nog inte  (kanske låter lite konstigt när jag skriver men jag bara skriver och orkar inte kolla haha men ja) ja nu ska ni få se lite bilder när matilda och Ellenor leker med ett umbrella haha.
Sexigt matilda haha

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela