-

Tävling eller vad man ska säga!

Publicerad 2009-09-29 17:03:41 i ♥ Tävlingar

Jag ska göra en tävling en annan än den jag tänkte göra i alla fall det kommer vara en resa till åre med mig vi kommer vara där 3 dagar och 2 nätter vi kommer ha band så man kommer in där alla olika bastusarna är och bada och göra mycket annat jag vet inte om vi ska åka skidor men det tror jag inte haha men ja och dom som är med på tävlingen eller vad man ska säga är.......

Ellenor: en glad tjej som inte är lik emmelinda när det gäller äventyr eller vad man ska säga hon är mer en som skrattar och skämtar och är jätte glad hela tiden och som har varit min bästa vän sedan när var det kanske 3 eller 4 (går nu i 7:an) men har också varit min kompis sedan dagis <333

Felicia: är en snäll och lite bara lite blyg tjej men är nästan jämnt glad och är jämnt posetiv och hon är jätte verkligen jätte snäll och man kan verkligen lite på henne men det kan man med dom andra två med och som har varit min bästa vän sedan jag börjde 1 och då gick hon i 2 <333

Emmelinda en glad tjej som älskar att bada och hitta på äventyr mm vi har varit vänner sedan första dagen vi sågs när jag börja på dagiset här. hon är jätte glad hela tiden hon älskar att rida det är hennes stora hobby <333
jag ska fundera på vem jag ska välja men det är inte säkert att alla kan men det få vi se <33
(bilder på alla kommer upp snart)

Kommentarer

Postat av: ellenor

Publicerad 2009-09-29 17:09:55

Ja tycker iallafall mig själv oh jag tycker oxå om att hitta på äventyr och bada!!!!

<3<3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela