-

To day (stavning)

Publicerad 2009-09-24 19:32:06 i Skoldagar (7:an)

Jag har haft det bra idag och det har varit extra kul för vi fick extra länge matte haha jippi så det var kul jag kanske låter som en tönt men asså matten är faktist jätte kul. ska snart se på idol när det är rätt tid men nu ska jag inte gör något annat än att plugga till spanskan. :) har planerat lite för new Moon och nu ska kanske bara kanske i morgon få se resultatet haha det kanske är så stor förändring men ett försök är det i alla fall haha hoppas det blir bra. ska kanske vara med emmelinda i morgon om jag får ja men annas så ska jag kolla in lite andra bloggar nu <3 kommer göra ett till inlägg som för hoppnings vis inte är twilight haha men var inte så säker. jo jag har inte gjort något grattis min syrra så det ska jag göra i alla fall <33

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela