-

Träng DM (stavning)

Publicerad 2009-09-06 16:45:37 i Skoldagar (7:an)

Hej idag har jag och min bästa kompis felicia sålt fika och sånt och det var jätte kul vi samla in ca 3000 och något mer vi fick 3000 i hundra lappar i alla fall. sedan så var det typ ca 120 som var med. och det gick bra sedan så körde jag och felicia en sten,sax och påse sak och vi skratta så vi fick kramp haha det var as kul ska kanske kanske vara med henne i morgon. nu håller jag på med att hitta en resa till new york för att kunna fara på premiären av Twilight new moon jag hoppas att vi kan åååå håll tummarna jag hoppas hoppas men ja jag ska leta lite till ses
HOPPAS
MVH AMANDA
XOXO

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2009-09-07 20:24:11

jaha ääh aa sen när börja du leka sånt? :O ne men jag var också på träng dm fast i kramfors! XD

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela