-

Dag 1/2 (stavning)

Publicerad 2009-09-02 20:51:50 i Skoldagar (7:an)

Hej jag Har ju varit borta till forsaleden med min klass som jag har glömt att säga så jag
ska bäretta om dag 1.
jag vaknade kl 6 och gick och kläde på mig mina kläder jag skulle vandra i (mer info är att vi skulle gå 7 km med alla parkering utan att någon bar tältet eller trangia kök) och sedan gick jag och kläde på mig. jag spolar lite fram soplar soplar.... jag åkte bil till skolan och väntade med Ellenor på parkeringen. när hela klassen var samlad så åkte vi buss till ett ställe som var 7 km bortanför forsaleden och jag satt med Ellenor. när vi kom fram där så tog vi vår ryggor och gick förbi ett rött hus in i skogen och vi gick över stena, rötter och lera. efter när vi hade gått så vi hade 3 km kvar stanna vi så att vi kunde äta lunch (klockan var då 1) vi åt köttbullar och makaroner. sedan fortsatte vi och när vi hade gått om några så gick jag, Emmelinda och Albin med varan fast mest jag och Emmelinda och Albin hänka. när vi kom fram så bada vi asså jag och Ellenor, Ellenor var den första att bada och jag var den andra som bada av 72 st. sedan så ha det varit roligt jag ville först inte sova över så jag ville hem men sedan så övertala Petter och Ellenor och Felicia mig och några andra. men det var roligt jag måste skriva mer om detta i morgon måste sluta pappa vill men ses nu ska jag läsa mer twilight ses <3<3

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2009-09-03 19:31:02

roligt! men var det inte kallt i vattnet?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela