-

To Day (stavning)

Publicerad 2009-09-15 20:00:27 i Skoldagar (7:an)

Hej ska berätta om min dag nu ee var börjar jag ee jo jag vakna tidigt la mig i badet och sedan efter jag hade badat så kläde jag på min mina vanliga jeans och min röda tröja jag fick av mamma förut och min huv-tröja och ja sedan märkte jag att jag var sjuk och jag var rå förtkyld men det skiter jag i. sedan så hade vi gympa det var orgentering och då så sprang jag eller jag menar gick jag med Lina, Felicia och Ellenor det gick hmm jätte bra vi hitta alla kontroler och sånt på 1 timme och 15 minuter haha jag skulle inte anstränga mig ju och det tar tid att gå på den långa stunden hade dom andra klarat 2 kartor men vi gick och dom sprang.
(vi hittade en liten pressbyro)

sedan så försökte vi få sjus ner till skolan med petter (läraren) och han var tjurig och vill inte köra ner oss för att han inte fick så vi fick gå bajs också sedan så när vi var klar med att gå
sprang vi för att hinna med 14 som skulle ta oss in till stan för att hitta Ellenors engelska bok och spanska bok som inte var där och vi dö leta i hundra år vi gick in på alla 10 affärerna där och där var den inte. sedan kom Ellenor att tänka på karamellagret och där
Emmy, Felicia och jag Letade på MQ
Ellenor leta någon annan stans <33

jag hade sagt till henne: ELLENOR GLÖM INTE BÖCKERNA.
och hon svara :nej det ska jag inte ååh jag ska köpa dricka

sedan när vi gick det kasta jag mig på golvet och kolla och hon i kassan bara glode på mig sedan fråga jag i kassan ok Ellenor gjorde det och men oj där var dom hon hade glömt dom ändå fast jag hade sagt till fy fy Ellenor.
sedan sprang vi tillbaka till skolan och år det var sopa mmm vad gott hahaha sedan hade vi super roliga SO och där fick vi en läxa vi skulle skriva om ett rott asså en saga om ett brott typ efter det stanna vi kvar asså jag felicia ochellenor och då körde vi idol haha det var as kul jag kunde inte sjunga för jag var så bajsig LOL i halsen men jag gjorde det ändå haha.
sedan på bussen möte vi Sofie i Rom (6.an) som vi gick med förut. och vi hade på bussen sedan klev Ellenor och Felicia av och då var det bara jag och sofie och då hoppa olle (gammal klass kompis) på och vi glode på honom så han inte våga komma bak haha han satt sig långt fram. sedan klev Sofie av och då var jag själv :( nej då det var bara typ 100 meter till jag skulle av och jag klev av och ja nu sitter jag vi datan och är rå förkyld så ska ska ska ska komma i morgon har jag bestämt för jag mår bra :)
inga pussar idag
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela